Travian Answers

La oss starte med spørsmålet ditt

Søk ved å svare på spørsmål

For å finne et svar, vennligst velg kategori og underkategorier til svaret dukker opp nedenfor. Dersom du ikke finner svaret på egen hånd får du muligheten til å kontakte oss etterpå.

Jeg har et spørsmål om...

La oss gå i detaljer:

Søk via sidekartet

Ønsker du å søke via et normalt sidekart, tilsvarende som mange andre nettsteder? Ingen problem, bare bruk Answers sidekartet for å finne svaret.

Hvor mange artefakter kan jeg ha?*

Du kan ha maksimalt 3 artefakter men kun én unik/konto-artefakt. For å få kunne ha flere enn 3 artefakter på kontoen din må du overta selve landsbyen der den neste artefakten er.

Dersom du har mer enn 3 artefakter vil kun de 3 eldste være aktive (fortsatt gjelder regelen om kun én unik/konto-artefakt). Dette kan være viktig å huske når man har Narrens artefakt (den kan ha både landsby og konto-effekt).


Er spørsmålet ditt besvart tilfredsstillende?

Ja   Nøytral   Nei